En vision blev til virkelighed....
cphSTYLING så dagens lys i januar 2006. Konceptet bag cphSTYLING er, at personlig styling skal være tilgængeligt for alle og enhver - og måske endda blive lige så almindeligt som at gå til frisør.
Charlotte P. Henriksen, stifter af cphSTYLING, fortæller;
"Tanken bag cphSTYLING var at skabe et firma der varetog kundens interesse i at forbedre sin garderobe og ydre personlige stil, hvilke der stadig er et stigende behov for i dag. Det var også vigtigt for mig, at vi skulle være 100% uafhængige af mærker og butikker, så kunden kunne vide sig sikker på en individuel behandling, med mål og stil tilrettelagt efter hende eller ham - altså ingen påtvingning af bestemte mærker eller butikker.
Ydermere skulle vi også kunne formidle en hyggelig og nærværende stemning, så det udelukkende ville blive en positiv oplevelse. En oplevelse, hvor vores kunde føler sig sat fuldstændig i centrum, hvilke er vigtigt, da det er et stort skridt for mange at opsøge en personlig stylist. Det er ligeledes vigtigt, at kunden er helt indforstået med alt hvad der sker omkring hende/ham, da man ikke bagefter skal stå med følelsen af at være blevet overmandet af en dikterende tornado og derved risikerer aldrig at føle sig tilpas ved den nye stil.
Nøgleordene for cphSTYLING er individuel behandling, uafhængighed og positiv hensyntagen - med et venskabeligt skub."
Det er stadig ud fra disse visioner jeg arbejder i dag - det er vigtigt for mig, at du som kunde får en rigtig positiv og brugbar oplevelse med cphSTYLING. Det er derfor jeg er her!
Charlotte P. Henriksen, stifter af cphSTYLING, fortæller;
"Tanken bag cphSTYLING var at skabe et firma der varetog kundens interesse i at forbedre sin garderobe og ydre personlige stil, hvilke der stadig er et stigende behov for i dag. Det var også vigtigt for mig, at vi skulle være 100% uafhængige af mærker og butikker, så kunden kunne vide sig sikker på en individuel behandling, med mål og stil tilrettelagt efter hende eller ham - altså ingen påtvingning af bestemte mærker eller butikker.
Ydermere skulle vi også kunne formidle en hyggelig og nærværende stemning, så det udelukkende ville blive en positiv oplevelse. En oplevelse, hvor vores kunde føler sig sat fuldstændig i centrum, hvilke er vigtigt, da det er et stort skridt for mange at opsøge en personlig stylist. Det er ligeledes vigtigt, at kunden er helt indforstået med alt hvad der sker omkring hende/ham, da man ikke bagefter skal stå med følelsen af at være blevet overmandet af en dikterende tornado og derved risikerer aldrig at føle sig tilpas ved den nye stil.
Nøgleordene for cphSTYLING er individuel behandling, uafhængighed og positiv hensyntagen - med et venskabeligt skub."
Det er stadig ud fra disse visioner jeg arbejder i dag - det er vigtigt for mig, at du som kunde får en rigtig positiv og brugbar oplevelse med cphSTYLING. Det er derfor jeg er her!